مناقصه عمومی برون سپاری وصول مطالبات

شنبه 28 مهر 1397
وصول مطالبات معوق شهرداری با برگزاری مناقصه عمومی واگذار می شود

 به موجب مصوبه شماره 570-97/06/22 شورای محترم شهر، شهرداری نقاب در نظر دارد وصول مطالبات معوق تا پایان سال 1396 خود را از طریق شرکت های دارای خدمات مالی و اداری واگذار نماید، لذا متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به امورقراردادها و درآمدهای شهرداری مراجعه نمایند.

مهلت تحویل پیشنهادات: از تاریخ شنبه 97/07/28 الی  سه شنبه 97/08/15  به دبیرخانه شهرداری

زمان بازگشایی پاکتها: ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ 97/08/19 در محل دفتر شهردار نقاب

شرایط و مدارک مورد نیاز شرکت در مناقصه.

1- شرکت های مالی و اداری با خدمات وصول مطالبات.

2- ارسال رزومه کاری در خصوص فعالیت فوق.

3- ارسال اساسنامه و مدارک شرکت به همراه آخرین آگهی تغییرات.

4- مهر و امضای کامل شرح خدمات و اسناد

5- ضمانت نامه شرکت در مناقصه مبلغ 15/000/000 ریال در وجه شهرداری نقاب و یا واریز مبلغ فوق به حساب شماره 3100000474009 سپرده شهرداری نقاب نزد بانک ملی نقاب.

       6- شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می باشد.

               اسناد مناقصه.pdf