مناقصه واگذاری امورات فضای سبز

دوشنبه 9 اسفند 1400
انجام امورات فضای سبز و خدمات شهری با برگزاری مناقصه واگذار می شود.

 

شهرداری نقاب در نظر دارد به استناد بودجه مصوب سال1401 انجام امورات نگهداری فضای سبز شامل (آبیاری، هرس، درختکاری، وجین و...) و خدمات شهری: شامل رفت ‌و روب برداشت زباله‌های سطح شهری تخلیه جداول و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و خدمات فنی اداری را به پیمانکاران ذیصلاح که دارای تائید صلاحیت از اداره کار و رفاه اجتماعی به همراه رتبه و گرید مربوطه با رعایت مدت اعتبار تاریخ انقضاء تا مبلغ برآوردی حدودا 19,341,367,932 ریال برای مدت 6 ماه از سال 1401بصورت حجمی واگذار نماید متقاضیان می توانند جهت دریافت فرم اسناد مناقصه با بهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرسhttp://www.setadiran.ir به شماره مناقصه 2000093552000003 بصورت الکترونیکی اقدام نمایند.

زمان انتشاردرسایت ساعت 8 صبح مورخه 1400/12/04 لغایت تا ساعت 14 مورخه 1400/12/12

مهلت دریافت اسناد مناقصه ازساعت 8 صبح مورخه 1400/12/04 لغایت تاساعت 14 مورخه 12/12/1400

اخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت ها تاساعت 14 مورخه 1400/12/22

زمان بازگشایی ساعت 10 صبح مورخه 1400/12/24

ضمنا رعایت موارد ذیل الزامی می باشد:

1.      برگزاری مناقصه ازطریق سامانه تدارکات دولت الکترونیک می باشد

2.      کلیه مراحل فرایند اسناد مناقصه شامل خرید اسناد وپرداخت تضمین شرکت درمناقصه وارسال پیشنهاد قیمت واطلاع از وضعیت برنده بودن ازطریق سامانه انجام می پذیرد.

3.      سپرده شرکت درمناقصه به مبلغ 967,068,396 ریال درقبال ضمانتنامه بانکی معتبریاواریزفیش نقدی به حساب بانک صادرات درامد عمومی شهرداری حساب 0103776341008

4.      ضمانتنامه شرکت درمناقصه می بایست علاوه بربارگزاری درسامانه  اصل ان نیز بصورت دستی به دبیرخانه شهرداری تحویل داده شود.

5.      شهرداری دررد یاقبول هریک از پیشنهادها مختار است .

6.       کلیه هزینه های چاپ اگهی هرچند نوبت باشد برعهده برنده مناقصه می باشد.

7.      سایراطلاعات وجزئیات مربوط به معامله دراسناد  مناقصه قابل درج می باشد.

 

تاریخ چاپ نوبت اول آگهی 1400/12/04 و نوبت دوم 12/12/1400